Beques Daniel Bravo

Cancel·lació Convocatòria 2020

Davant les circumstàncies excepcionals derivades de la propagació del virus COVID-19 i la incertesa de la seva durada, la Fundació Privada Daniel Bravo Andreu, ha decidit cancel·lar la Convocatòria 2020.

Les Beques Daniel Bravo han significat i signifiquen una oportunitat per a generar una recerca d’alt impacte a partir de la col·laboració i estada d’investigadors de casa nostra a centres de prestigi nord-americans i europeus. Tanmateix, en les condicions actuals, no es poden assegurar tres pilars bàsics d’un programa internacional com les Beques Daniel Bravo:

• La seguretat i possibilitat de viatjar i retornar de països tercers amb totes les garanties habituals del transport aeri.
  • El manteniment de les condicions de salut de les persones becades en diferents països amb sistemes sanitaris i de protecció social diversos.
  • La vigència dels projectes presentats en la seva globalitat en tant són una combinació dels objectius de les persones sol·licitants però també dels centres emissors i receptors.

La Fundació Privada Daniel Bravo Andreu vol agrair a les persones sol·licitants, els grups de recerca emissors i receptors, la seva comprensió en uns moments d’emergència sanitària global.