Beques Daniel Bravo

La Fundació Privada Daniel Bravo Andreu convoca anualment les Beques Daniel Bravo per a estades curtes a l’estranger amb l’objectiu d’estimular la recerca biomèdica d’alt impacte a Catalunya.

Les Beques van adreçades a investigadors que duen a terme recerca bàsica i clínica a Catalunya perquè facin estades de tres a nou mesos en centres de referència internacional en el seu camp, especialment, cardiovascular i tècniques de diagnòstic no invasives. Cada beca té una dotació econòmica bruta de 3.000 euros mensuals, més les despeses de desplaçament.

La selecció de les propostes es realitza a partir d’un rigorós procés d’avaluació, que a més de la qualitat científica de la recerca proposada i la trajectòria del sol·licitant, té en compte si es generarà impacte acadèmic, clínic i social.

Resolució convocatòria 2019

D’acord amb les bases de la convocatòria 2019, les Beques Daniel Bravo s’han concedit als següents investigadors:

Paloma Jordà, doctorand de l’Hospital Clínic-Universitat de Barcelona, que farà una estada a l’Institut de Cardiologia de Montreal (Canadà).

Dr. Jesús Álvarez-García, cardiòleg, doctor en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i investigador de l’Institut de Recerca Sant Pau, que farà una estada al Mount Sinai Heart Hospital a Nova York (Estats Units).

Joaquim Bobi, doctorand de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)-Universitat de Barcelona, que farà una estada al Thoraxcenter de l’Erasmus University Medical Center a Roterdam (Holanda).

Des de 2013, les Beques Daniel Bravo han estat vinculades a més de trenta entitats de prestigi com el Boston Children’s Hospital, la Universitat de Califòrnia, la Universitat de Columbia, el Harvard Center for Human Genetic Research and Diabetes, el Karolinska Institute, el Montreal Heart Institute i la University College London, entre d’altres.

Informació relacionada

Comunicat resolució 2019