Beques Daniel Bravo

Convocatòria 2021

L’actual situació de la pandèmia per COVID-19 desaconsella qualsevol iniciativa que estimuli la mobilitat internacional encara que les finalitats siguin científiques i/o mèdiques. Per això, la Fundació Privada Daniel Bravo Andreu ha decidit no convocar les Beques per a estades curtes d’investigació biomèdica a l’estranger durant aquest 2021.

Les Beques Daniel Bravo han significat i signifiquen una oportunitat per a generar una recerca d’alt impacte a partir de la col·laboració i estada d’investigadors de casa nostra a centres de prestigi nord-americans i europeus. La Fundació agraeix totes les mostres d’interès per part de la comunitat científica però constata que, en les condicions actuals, no es poden assegurar dos pilars bàsics d’un programa internacional com les Beques Daniel Bravo:

• La possibilitat de viatjar i retornar de països tercers sense restriccions i amb totes les garanties habituals del transport aeri.
  • El manteniment de les condicions de salut de les persones becades en diferents països amb sistemes sanitaris i de protecció social diversos.

La Fundació Privada Daniel Bravo Andreu posposa, per tant, la convocatòria de les Beques fins que la situació sanitària així ho aconselli.