En els darrers anys, Catalunya ha esdevingut una de les bioregions punteres a Europa en recerca biomèdica. Tant per la seva producció científica com per la presència de centres d’excel•lència, podem dir que la recerca en l’àmbit de la salut s’ha consolidat com un dels pilars del país.  recerca1

Si la recerca ja és important com a motor de canvi i de generació de coneixement, en el cas de la recerca biomèdica té una component únic i cabdal: ha d’estar orientada als pacients.

La Fundació Privada Daniel Bravo Andreu vol potenciar la recerca biomèdica centrada en el pacient a través d’actuacions en àrees diverses (cardiologia, oncologia, neurodegeneració…) per tal de posar al servei de la societat la generació d’un coneixement que curi o eviti la malaltia i el patiment.

NOTA: La FUNDACIÓ PRIVADA DANIEL BRAVO ANDREU no assisteix persones malaltes ni pacients, i tampoc no investiga directament malalties, de manera que no pot respondre consultes mèdiques ni de contingut mèdic.