Beques Daniel Bravo – Convocatòria 2022

La Fundació Privada Daniel Bravo Andreu convoca anualment les Beques Daniel Bravo per a estades curtes a l’estranger amb l’objectiu d’estimular la recerca biomèdica d’alt impacte a Catalunya.

Les Beques van adreçades a investigadors i investigadores que duen a terme recerca bàsica i clínica a Catalunya perquè facin estades de tres a nou mesos en centres de referència internacional en el seu camp, especialment, cardiovascular i tècniques de diagnòstic no invasives. Cada beca té una dotació econòmica bruta de 3.000 euros mensuals, més les despeses de desplaçament.

La selecció de les propostes es realitza a partir d’un rigorós procés d’avaluació, que a més de la qualitat científica de la recerca proposada i la trajectòria del sol·licitant, té en compte si es generarà impacte acadèmic, clínic i social.

Resolució convocatòria 2022

D’acord amb les bases de la convocatòria 2022, les Beques Daniel Bravo s’han concedit als següents investigadors i investigadores:

Verónica Jiménez, de l’Hospital de Sant PauInstitut de Recerca de Sant Pau (IIB Sant Pau)Institut d’Investigacions Biomèdiques Barcelona (IIBB-CSIC), farà una estada al BC Children’s Hospital Research Institute a Vancouver (Canadà).

Carles Diez, de l’Hospital Universitari de BellvitgeInstitut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL), farà una estada al Montefiore Medical Center a Nova York (Estats Units).

Pablo-Miki Martí, de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), farà una estada al Brigham and Women’s Hospital and Harvard Medical School a Boston (Estats Units).

Des de 2013 les Beques Daniel Bravo han estat vinculades a més de trenta entitats de prestigi internacional com el Boston Children’s Hospital, l’Erasmus University Medical Center a Roterdam, el Harvard Center for Human Genetic Research and Diabetes, el Karolinska Institute, el Montreal Heart Institute, el Mount Sinai Heart Hospital a Nova York, la University College London, la Universitat de Califòrnia, la Universitat de
Columbia, entre d’altres.

Informació relacionada